Nice in jeans

Nice in jeans
 
 Jag tycker inte att man varje år på skolavslutningen måste ha just klänning. Personligen tycker jag att det kan vara jättefint med bara ett par byxor med nått sommrigt och fint print på tillsammans med en lite finare top. Här ovan har jag plockat ut lite inspiration för er som kanske tröttnat på att varje år köpa en klänning som du sen inte kan använda igen mer än till midsommar kanske. Min lillasyster konfirmerar sig nu i maj och till den har jag tänkt ha ett par mörkblå byxor med blommigt mönster i tyget, samt en fin peplum top och en vit blazer. Funderar starkt på att ha nått liknande på mig på skolavslutningen också. Slutar ju trotts allt bara första året så känner inte att jag vill lägga jätte mycket pengar på en helt ny klänning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS