Onsdag eftermiddag

 
Sitter med plugget i solen och försöker förstå mig på den här kemin... det går inte så bra. Skoltröttheten är ett faktum nu. Skoldagen har ändå varit ganksa chill, vi fick var ute två av lektionerna och jag blev klar med alla mina nationella prov. Hade muntligt i engelska i dag med Olivia och Martin. Det gick bra och enbart bra. Så nej jag är inte helt nöjd jag vet att jag kan mer än jag visade, det är den här himla nervositeten som ibland tar död på min ordentliga talförmåga. Np känns så stort och viktigt menmen nu är det äntligen över i alla fall så inga mer detta skolår. Skönt!
 
Tog nyss bilder på "morgondagens outfit" får jag väl säga. Ja har man inte tid att fota den i morgon så får man helt enkelt göra det dagen innan. Så i mon kommer lite bilder på en enkel men sommrig outfit.
 
Ha det skönt i solen nu! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS