Orintering för alla utom mig

Heej på er, mår ni bra? Blev inte mycke uppdatering i går för kl halv 10(när jag fortfarnade låg och sov) ringde jobbet och undrade om jag kunde komma och jobba några timmar. Så vid 1 fick jag åka från ränneslätt, där mamma och Helen sprang de öppnabanorna, till jobbet. Ja denna helgen är det 10 mila här så just nu kryllar det av orienterare. Som mamma och jag sa när vi var på ica: man vet att det är massa orienterare i stan när bananerna på ica är slut. Haha ja måste vara obligatorisk orienterar mat ;)
 
På kvällen åkte jag hem till min kära pojkvän och sov där, alltid lika mysigt och man får passa på nu när han stannar här över långhelgen. I morse åkte jag direkt från Heino och ut till ränneslätt för idag sprang Elin och mamma en öppenbana. Tillförde väl kanske inte så mycket men tycker det är kul att bara åka ut och kolla på allt folk och ta lite kort. Själva orienteringen är inte riktigt min grej men mamma går in för det till hundra procent. Så kul tycker jag (Okej inte lika kul när hon försöker tvinga med mig men).
 
I natt springer Heino så håller tummarna för att det ska gå bra för honom! Nu väntar en lugn och helt vanlig lördagskväll, så skönt. Puss.
 
Denna bild summerar vad jag gjorde medan Elin och mamma sprang. Solade, lyssnade på musik och tog lite kort. Haha kände mig inte alls lat och så när massa orienterare sprang förbi hela tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS