Time for weekend

 
 
Hej babes. Kom hem från jobbet för en timma sedan och har nu hunnit äta och byta från dagens vita arbetskläder till jeans och t-shirt. Hur snyggt det än är med helt vitt så blir det allt för lätt smuttsigt vilket inte passa nån som ofta lyckas med att fläcka ner allt hela tiden som jag. Meeen de funkar på jobbet;) Och jag fick äntligen tillfälle att använda min nya vita blazer. Yeey! Ska använda den mycket i sommar.
 
I går kväll träffade jag Matilda vi har inte träffats på ca 5 månader så det var så himla kul och se henne. Vi skulle gå en sväng som slutade i 3 timmars promenad. Haha ja blir så när man inte sätts på länge, det finns mycket att prata om så det var behövligt.
 
Nu börjar min helg så jag ska spendera resten av dagen med hela släkten och i morgon börjar allt sminkande och hårfixande innför konfirmationen. Får se när jag hinner blogga nästa gång men ha en jättebra helg nu alla! Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

SNyggt!

2014-05-24 @ 15:55:03
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: KassandraPalma

fin outfit !

2014-05-24 @ 15:56:58
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS